sol och shopping - som jag inte kan ta del av

åt precis min hemmagjorde kalkonsallad. klockan 06.30 imorse stod jag och kokte matvete till salladen. dedikerad - jag vet.

fick precis reda på att det är shoppingkväll på burlöv center ikväll. 20 % på näst intill allt i näst intill alla butiker. och så är det öppet mellan 20.00 och 22.00 ikväll. dock har jag inte speciellt mycket pengar just nu (sparar allt jag kan inför resan, så jag ska bara dit... jag måste iallafall titta.

tränade igår, körde bröst. när jag hade legat och gjort hantelpress och skulle resa mig upp så fick jag de två åtta kilos vikterna i bröstet. det var inte skönt kan jag säga. det ömmar lite fortfarande.

skjuter upp dagens träning till imorgon. då blir det en dag mellan alla veckans pass, effektivare på det sättet. måndag - onsdag - fredag - söndag. armar i måndags, bröst igår, rygg imorgon och axlar och ben på söndag. skööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback