vg+ på provet!

förra veckan skrev jag ju som sagt det andra delprovet av tre i kursen. fick tillbaka resultatet igår. 121 av 137 möjliga och betyget VG+. jag blev självklart nöjd, men ställer ganska höga krav på mig själv när det gäller denna kursen. jag kan bättre. fick ju 115-,5 av 120 på förra provet och MVG. dock visste jag om en del fel på detta provet eftersom det hade uppstått ett missförstånd mellan mig och min lärare. men VG+ e klart godkänt :)

igår var jag och tränade. kändes superbra på det nya gymmet, dock hade jag parkerat nere i entrés garage. mitt i all träning så fick jag för mig att det garaget stängde 21.00. kollade på klockan - 20.50 - GAH! avbröt träningen direkt och rusade i princip bort till garaget, då jag möttes av skylten "Öppet 00-24". ahhh. men det var ju inte lönt att springa tillbaka då, hade ju trots allt hunnit med en hel del av passet.

idag blir det jobb och pluggande, massor av pluggande. ska hålla en muntlig presentation nästa vecka. måste naila denna ordentligt!

1 ½ månad kvar till New York. Börjar helt ärligt få lite abstinens, eftersom jag inte har shoppat på ett bra tag. Har ju velat spara så mycket som möjligt, för att kunna gå loss rejält in the big apple. Men nu känns det som att garderoben VERKLIGEN suktar efter lite nya, spännande plaggkombinationer.

Blir det en efterlängtad Marc Jacobs väska från USA? Time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback