. update

ett stort gap mitt i all bloggning.

anyway, i fredags så var jag och fixade naglarna, sen var det "farsan" på bio. filmen var riktigt rolig. dock föredrar jag nog fortfarande jalla jalla. den är kult.

i lördags var jag runt på massa ärenden hela dagen, gick i stan, köpte hudvård för 1000 kronor (!), handlade presenter osv. blev en klänning inhandlad också.

på kvällen var jag hos louise på hennes 24-årsfest :) riktigt grymt kul faktiskt, sen efteråt tog jag mig hem till emma för att fira att hon hade fyllt 23, sen blev det utgång till etage. ett tag sedan jag var ute, och det var riktigt kul. jag har saknat att dansa med flickorna faktiskt :)

i söndags blev det en lugn dag som avslutades med ett träningspass på kvällen. la in soffan på blocket (eftersom de nya sofforna kommer om två veckor)

måndags - hoppsan. soffan redan såld. nu är det balkongmöbler framför tv:n i två veckor. mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback