. mysmiddag

Igår var en bra dag. Direkt efter jobbet stack jag till lilla torg och TGI Fridays för att träffa upp Pernilla och Sofi. Det blev en mysig middag (trots att min pastarätt var iskall, så jag fick skicka ut den igen), och det var härligt att få träffa mina tjejer igen. Sofi har jag ju inte träffat på superlänge, men det kändes verkligen som om det var igår när vi pratade. hihi.

dock så fick jag ischias problem (?!) på kvällen. sätter frågetecken för det är ju inte diagnostiserat att det är det, men det knöt sig och gjorde fruktansvärt ont i nedre delen av ryggen, nästan nere på vänstra skinkan. sen strålade smärtan ut i höften och vidare ner i benet. tårarna flödade och smärtstillande hjälpte inte. efter många om och men så lyckades jag ändå att somna, och vaknade upp utan smärta. skönt.

dock så har det börjat smyga sig på nu igen, så vi får väl se om jag klarar mig utan det, eller om det ska drämma till mig som en smäll igen. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback