. cold case love

har fastnat totalt på den låten med rihanna. eller egentligen så är det fortfarande hela skivan "rated r" som går varm hos mig just nu. photographs som hon gör tillsammans med will.i.am är också riktigt bra.

igår var jag och pernilla på benyamins 1 års kalas :) han har verkligen växt fort, och sara har ju ännu en liten på gång nu, så snart får vi väl pussa på honom/henne också :)

har tröttnat rejält på burlövsbadets gym, det känns som att jag inte kan utvecklas längre där. samma övningar och maskiner alltid.. och väldigt begränsade öppettider. därför ha jag nu blivit medlem på Fitness 24/7 vid Värnhem. de har såå mycket mer, och dessutom ingår alla gruppträningar i mitt medlemsskap. ska bli grymt kul med box och bodycombat och alla andra "nya" saker för mig.

vad händer annars då? hm... inte mycket mer än att jag jobbar, pluggar och tränar. och försöker hinna med mina fina vänner så mycket som möjligt <3. man hinner verkligen inte träffa dem så ofta som man egentligen hade velat.

igår, idag och imorgon jobbar jag över på jobbet, så idag blir det stressigt att hinna till skolan. det är ju direkt efter jobbet, så det är bara att pressa tiden så mycket som möjligt. ska få reda på hur det gick på mitt prov idag. sen blir det hård träning ikväll, ska bli SÅ SKÖNT att få svettas lite. denna veckan har jag ju bara hunnit med 50 minuters hård spinning. så ikväll ska jag pusha mig ordentligt.

på tisdag ska jag till tandläkaren. jag hatar verkligen tandläkaren. och sprutor. så nu går jag och förbereder mig mentalt för att jag inte ska bryta ihop som förra gången (då grät jag redan när jag satt i väntrummet). på vissa plan blir man aldrig vuxen helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Kim

Grymt att du börjat blogga igen, ang tandläkaren är jag helt med dig... har sömnproblem upp till två veckor innan och gråter som ett barn :(

och ge mig en spark i arslet tack så jag kommer iväg på den där jävla träningen! haha


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback