. storstadsresa

ja, då var man på jobbet igen.. sitter och njuter av min nya klocka samtidigt som jag har fullt upp med olika ordrar som jag ska lägga och listor i kundregistret som ska fixas.

igår var jag på gymmet och körde det första riktiga passet på en vecka.. känns jobbigt att komma tillbaka när man vet hur man var på topp innan, men konstigt nog så hade jag inte tappat så mycket. jag har ju iofs cyklat 45 minuter åt gången i olika etapper på balkongen.

jag skulle faktiskt bara vilja boka in en resa nu.. att åka nånstans varmt för en solsemester hade varit underbart, men det ultimata jag längtar efter nu är storstäder.. och shopping.

idag kommer mamma och pappa på middag. blir nog marinerade kycklingfiléspett med ugnsrostade grönsaker och en bulgarisk shopskasallad som jag ska bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter sååå gott Catty! Bulgarisk......låter som nåt jag skulle kunna impa på min svärfar med. Får man be om ett recept eller så?


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback