. läkarbesöket avklarat

då har man vart hos läkaren för att undersöka mig angående mitt blodtrycksfall i söndags. ett blodtryck som låg på 100/70 var ju rätt så lågt, men ändå okej. dock ville hon testa hur det blev när jag stod upp, och bara efter en minut hade mitt blodtryck sjunkit till 90/70. inte konstigt att man blir yr.

trots det så ska jag fortsätta som jag gör, träna mycket och äta rätt. fast hon beordrade mig att jag måste lägga in någon vilodag, eftersom det faktiskt ÄR bra för kroppen att vila då och då. nu ska jag bara ta och inse det. som sagt, fortsätta i princip som vanligt, och undvika att stå stilla för länge (i köer och sådant). känns konstigt att man ska gå och bli yr då och då, och inte kunna göra något åt det. dricka plenty of water bara, och hålla mitt blodsocker på en jämn nivå.

för övrigt ska jag till camilla idag och fixa håret. det är bokat tid för en riktig genomkörning med slingor, klipp och allt. börjar bara få lite ångest eftersom jag inte har bestämt mig än för vilken färg osv. blir kanske en överraskning för mig själv?

Kommentarer
Postat av: ida

snygg blogg :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback