. jag har sagt det innan och jag säger det igen

.. det finns något inom mig som blommar upp varje gång jag beställer eller köper någonting. jag och min kusins tjej konstaterade vårt problem i söndags när vi hade en heldag på ett shoppingcenter.

frågan är bara varför? varför blir jag sååå lycklig om jag köper ett par skor eller en väska? varför känns det som att shopping egentligen är en lösning på de flesta problemen?

jag har ingen aning helt ärligt.. men jag är fast besluten att fortsätta handla.. om ett tag..

.. jag lovade mig det själv precis.. att väskan som jag klickade hem idag är det sista jag ska nätshoppa på ett tag. det har trillat in en del saker där hemma på sistone.



väskan är från friis & co, och klockan är en adidas candy klocka. sen så återupptäckte jag barnet i mig själv och inhandlade the sims 3.


dessa skorna köpte jag i söndags.. tillsammans med denna adidas firebird tröjan som utökade min adidas tracksuit samling.

om två veckor ska jag till ullared. shit vad jag ska bli lycklig.


Kommentarer
Postat av: Petra

Du har läst shoppoholicböckerna va? Känns lite som om hon skrivit boken med dig i tankarna ;)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback