. gnocchi ovanpå en tung lunch

sitter här och är fortfarande dundermätt efter min laxsallad. om en timme ska jag köra och hämta armin sen ska jag laga potatisgnocchi med vitlök och kalkon när vi kommer hem. som det känns nu så är jag alldeles för mätt för det. men det löser sig nog.

efter det blir det träning för min del, och armin ska iväg och spela på hästar. nu håller jag tummarna för att det kanske kan kammas hem en liten vinst ikväll. under tiden ska jag hinna med en fika med pernilla och emma tänkte jag..

imorgon ska vi se ice age 3 i 3D. det blir nog en upplevelse. haha.

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Det var en superhelg och en underbar möhippa =) Undrar vem som ska gifta sig efter mig??!! hm..

Postat av: Mindy

Godmorgon...Menar du tröjan som jag har köpt till min kille eller vilken tröja menar du? Ha en skön sommar dag..kram

2009-07-01 @ 08:30:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback