. gratis fruktkorg på 6,5 kilo

ja, så blev det.. tydligen har vår fruktleverantör på jobbet slarvat och råkat ge oss en fruktkorg för mycket.. när jag ringde till tjejen på deras kundtjänst så sa hon "ta hem den, det kommer inte debiteras ändå, för jag har ingen order på den här i systemet". det låter ju bra.. men vad f*n ska jag med 6,5 kilo frukt? jag har redan mördat vindruvorna här på jobbet. sjukt gott var det..

imorse åt jag en mini-skål med lättfil och allbran plus.. några morots-stavar slank också ner..

edit: så, nu har jag ätit ett päron också. fyfan vad mätt jag är. bläh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ha en skön onsdag....Kanske springer på varandra i stan nu i sommar,,,du tycker om shopping och det gör jag med...kanske ses ute i vimlet...kram

Postat av: Anonym

Hej...Jag försöker att logga in mig där med det ända som ajg får soms vara är att den är flaggad för flytt,,så det tar välen en stund innan jag kommer att komma in där,,jag sim vill blogga..kan svara men inte lägga upp bilder eller ändra något,,trist,hoppas att det fixar sig snart...kram

2008-05-21 @ 11:25:08
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback