. min frukost mördade mig

tina.. det verkar som om jag kanske joinar din laktos-klubb. har haft grymma besvär med vad jag trodde var maginfluensa.. men efter att ha ringt och pratat med doktorn precis så klargjorde hon att möjligheten är ganska stor att jag är laktosintolerant. män this sucks. nu flashar allt gott med mejeriprodukter förbi ens ögon och man tänker på vad det är man förmodligen inte kommer kunna äta mer. bläh... men vi får se, skulle testa att äta laktosfritt ett tag och se om det hjälper. men fakk vad ont jag har i min mage nu. åt en tallrik allbran med mjölk nyligen och det var då jag upptäckte det. kramperna kommer när jag har käkat något med mejeriprodukter, och inte annars. usch vad jag mår illa..

killer breakfast. thats what it is.

igår gjorde jag som sagt lax med ugnsbakade grönsaker.. svingott resultat iallafall.


förresten så har jag köpt salvattenspray  till håret från H&M. produkten ger en skön, rufsig "beach-look". i like.

usch nej vad jag mår illa.









Kommentarer
Postat av: baba

it is what it is... stackars magen (K)

2008-03-19 @ 12:07:24
Postat av: tina

Neej!! stackare, det är skit jobbigt.. många frestelser man måste stå imot, hoppas du inte är laktos, it sucks :) kommer du
till hålan snart eller

Postat av: sofia

Ser asgott ut ! :) Ugnsbakade grönsaker är lyxigt.
Synd det där med laktosintollerantgrejen :/

2008-03-19 @ 16:43:37
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Sassy

SAltvattenspray är bra!

2008-03-19 @ 18:17:36
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback