. lifestyle designgym - och shopping!

goodmorning. wednesday it is.

gårdagen resulterade i - en vanlig arbetsdag, träning på gymet och en powerwalk på kvällen.. jag och min moster svängde iofs in på burlöv center mitt i powerwalken.. och där blev det ett och annat inköp. i just cant help it. nej, men det var faktiskt nödvändiga saker.. en pincett från vitry, och en go red-pin som stödjer hjärt-lungfondens forskning på hjärt och kärlsjukdomar hos kvinnor. its for a very good cause.

image463
min pincett är den andra från vänster. mintgrön.. superfin!

och här är den söta broschen..
en liten röd klänning :)


på träningen var det bara jag och min ipod.. det blev 10 min crosstrainer som uppvärmning, 1 varv i cirkeln "höft-lår-stuss-mage", 1 varv på switchingen, och sen 10 minuter på löpbandet.

för er som är lite nyfikna på cirklarna så kan jag visa lite av min studio..


här går man in :)

cyklar, löpband och crosstrainers från cybex.

cyklarna (designade av Greg LeMond)..
..och lite underhållning under träningen :)

"Cirkel Bas" är cirkeln med kombinerad styrka och
kondition, varannan styrka, varannan kondition. alla
maskinerna styrs utav tryckluft. detta varvet tar 20 minuter.

"Cirkel höft-lår-stuss-mage". Intervallerna är 40 sekunders träning,
20 sekunders byte. Min favoritcirkel, om man kompletterar med annat.

vibrationsplattor, som ingår i medlemsskapet

här är då switchingen. 10 styrketräningsmaskiner, där man
tränar stående i alla. Tufft tempo - 50 sekunder träning, 10 sekunders byte.
denna missar jag aldrig!

som ni nog förstår så älskar jag mitt gym. att man dessutom kan sola solarium och få massage på plats gör det inte värre. sen finns det yogarum också. mitt kinderägg helt enkelt.

nu ska jag käka kokt ägg och gravad lax till frukost.



Kommentarer
Postat av: L

Jamen klart åt jag våfflor:D Åt dock.. fullkorn..lr råg lr va de va:p Men goda var dom:)
Åt du våfflor?

Postat av: sofia

japp, har testat ett par olika dansformer, bla afrikansk dans,streetdance, funk, danceaerobics, stepdance lite show och så.. :) kan inte välja nån favorit för alla är lika roliga på sitt sett, men gillar mestadels danser med lite lägre tyngdpunkt som street & afro.. :) men kanske skriver ngt inlägg någon dag med lite olika danser och så. ha en fin dag! =)

2008-03-26 @ 10:12:32
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Anonym

HA en skön onsdag...

2008-03-26 @ 10:56:10
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Syrran

Cool pincett =) Lätt att hitta i en svart sminkväska ;) Så ni ska till Danmark??? *Avis* På lördag ska vi på motormässan med barnen, gissa om W kommer wet his pants of happiness :)

2008-03-26 @ 11:43:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback