. helloooo people

image277
den gröna! jag hittade den! så nu har jag en sak avklarad.
bara det att jag nu har kommit på ännu mer som jag behöver..
bland annat den blåa längst till höger på bilden..


jävla kicks, alltid när jag går in där hittar jag något.. som jag tänker "nej, för dyrt, skitsamma".. jag önskar bara att jag hade sluppit den ångesten som sen vilar över mig ända tills jag köper den produkten jag suktat efter.

så i vilket fall som helst så blir det ändå dyrt i slutändan. men det är värt det.

ny lista idag;

smink
 nouba nummer 57, concealer, solpuder, orange ögonskugga,
beige kajalpenna och helena rubinsteins lash queen feline mascara.

hud
rengöringstvål från lumene, ansiktsvatten, make-up borttagning och fuktspray..
det är viktigare än man tror, speciellt om man spenderar mycket tid framför en datorskärm.

lukt
daisy by marc jacobs, den ska jag få av min älskling när det är persisk nyår. längtar :)

hår
PHC styling mousse, PHC styling spray - sen en massa från Björn Axén.

sen hjälpte det ju inte att min brors fru hade fått nya katalogen från la redoute..
så nu är det massa kläder och skor till garderoben som jag behöver;

väska, lackskärp i olika färger, ballerinaskor, pumps..
sen var där en skitfin klänning, och ett par byxor med.

eller jag kanske ska köpa mig en färgglad väska på topshop

och som sagt, till lägenheten;
en orange pall för 3290 kronor.
sen har jag hittat brödrost för 800 med.
och en skitbra mixer för 400.

känns som lönen kommer gå rasande fort den gången.. men det gör inget, jag ÄLSKAR ju att handla nytt!

mumsig frukost jag har gjort idag


förresten så ska will.i.am spela en mutant i den nya x-men filmen. galet.





Kommentarer
Postat av: babalo

dont let the pressures of the system get upon your head, poor people there is something for you

2008-02-21 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback