. söndag

ehh va fort helgen har gått.. too bad. hade behövt vila mig minst en dag till.. har frusit sönder mig nu i dagarna ..

resulterat i en bombförkylning.. mår riktigt dåligt stundtals. bläh..

there's a lot of things goin' on in my mind right now..

har börjat titta på en ny serie - jericho.. verkar bra än så länge. hoppas på att den är riktigt fet. så man har något att göra om dagarna..

anmyway. min dator har börjat bli sjukt jobbig. hänger sig massor och allt tar lång tid.. plus mitt vlc har blivit helt skadat. bah..

hmm. var hemms hos min syster idag på "klädparty".. Me&I var märket som såldes.. var några plagg som var ganska schysta ändå. trots att det var 70-talsinspiration på nästan allt.. plysch och skrikiga färger. men jag gillar annorlunda saker - så why not? köpte en grå tröja med rosa stjärnor.. haha i know, låter inte speciellt lovande.. men den är faktiskt rätt så fet..

oh vad jag har blivit rastlös.. jag vill börja läsa på universitet. tror jag. men inte för länge. bara ett tag. går det? oh, varför ska det vara så svårt? allt jag vill är att få bort min rastlöshet. jag vill göra något galet.

nej, nu ska jag gå och göra mig själv upptagen med att göra något.

oh vad jag är arg.





Kommentarer
Postat av: Bob Bengtstroem

härmapa :) kom o läs filmvetenskap med mig haha

2007-09-17 @ 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback