. summer glow ?

shuu..

ännu en lugn helg, det måste det bli. hade fet migrän igår, mådde illa, och kunde knappt hålla ögonen öppna.. damnit... var hemma hos min syster ett tag igår, min systerdotter (och guddotter) fyllde 6 år. var en mysig kväll.

solen skiner, men riktigt stormigt ute. funderar på att hålla mig inne så mycket som möjligt..

today's top-story.. i går kväll tänkte jag testa en ny hudkräm.. dove summer glow bronze somethin' somethin'.. skulle ge en successivt brunare hud.. yeah yeah.. haha.. idag när jag vaknar, ser det ut som jag har spillt choklad på delar av benen, eller vad man nu vill relatera det till.. går inte att tvätta bort heller. haha.. blir till att ha långbyxor idag.

81 dagar kvar till bulgarien. hoppas mina chokladfläckar är borta då iallafall. haha

nej, nu får det bli lite playstation, ska hem till min moster vid 5.

have a nice day.

peace / C

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas mina *chokladfläckar* från byxorna e borta...

2007-03-17 @ 13:47:51
Postat av: joesmoe

Det där var 100% babaa som skrev :D han har alltid chokladfläckar i kallingarna, klagar han om iaf ;/

2007-03-18 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback