. sömnbehov ?

shuu...


en lugn fredag, en hemmakväll efter en hård dags arbetande.. var uppe på burlöv center ett tag med mamma o pappa idag, handlade lite kläder och så..sen har jag bara vart hemma o kollat på tv ikväll.. äntligen har jag fått fixat en ny väska. jävla kvalitet det var på den förra.. 600 kronor, och så pajar blixtlåset efter 2 veckor, fick en ny exakt likadan .. samma problem - blixtlåset pajar efter 2 veckor... nu gav jag upp den modellen, och tog en annan modell, från en annan butik.. ska vi se hur länge denna varar. köpte lite nya kläder och smink and so on.. är skönt att fräscha upp garderoben lite .

min nya frisyr känns lite konstig fortfarande, men jag börjar vänja mig mer och mer. känns bara sjukt konstigt att helt plötsligt ha lugg hängandes irriterande i pannan.. men det kommer lösa sig.


"the fray - how to save a life". helt fast i grey's anatomy. genial serie.


nej, nu torkar mina linser snart ut.. e så sjukt trött...

hoppas på en långdag i stan imorn med syrran.

shab bekheyr

peace / C

Kommentarer
Postat av: baba barackus

haha kam kam dari irani mishia.. goozo :D

2007-03-03 @ 16:36:25
Postat av: joesmoe

inshallah ;)

2007-03-03 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback