. pollenallergi

shuu..


vaknade idag.. låg i sängen och bara stirrade upp i taket, forfarande yr.. damn.. sen ringde min kusin, emma.. har inte pratat på skitlänge. blev glad.. måste börja träffa henne faktiskt. synd att vi knappt ses.. gotta shape up.

nu har pollenallergin än en gång kommit tillbaka, antagligen det som orsakade min akuta andnöd igår..
sitter här på jobbet och nyser, ögonen kliar och irritation i halsen.. som i sin tur orsakar att min röst försvinner med jämna mellanrum. oh this lovely spring, just like every other spring. allergies. bah.

idag har sjukhuslukten gått bort, skönt..

dagens..
natalis kommentar nyss åt en som jobbar här som försökte vara rolig. "far åt helvete jävla nasse-jävel"... jag skrattade sönder mig. yeah yeah. vilken humor.

kycklingsallad till lunch idag igen. deffar. ska köra en testrunda med "power-plate" idag på träningen. kostar 60 kronor per halvtimme. men det kanske är värt. vi får se..

skriver ikväll med, ifall något roligt har hänt. imorn är det iallafall grey's anatomy. ohh

put your hands up for malmoe, i love this city.

peace / C




btw.. GRATTIS SARA TILL KÖRKORTET!

Kommentarer
Postat av: Baba Blåljus

övergett mig för powerplate va haha.
damn pollen, tacka gud att jag inte har allergi.. hade inte klarat av det :/ dueeeee grym bebe
älskar daj massa!

2007-03-20 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback