. mixed feelings

shuu...


idag har varit en relativt omtumlande dag.. delvis riktigt jobbig, men det kommer gå över. hoppas jag.

jag har inte gjort speciellt mycket, stack och tränade efter jobbet med linda. träningen är min befrielse från allt, ingen annan gång känner jag mig så avslappnad och energisk på en och samma gång. en underbar känsla.

efter träningen kom jag hem, och käkade middag med min kusin.. känns som min lillebror nu när han sover över här och så. så skönt det hade vart att ha ett riktigt syskon som bodde hemma, men hampus - du är som min lillebror iaf :)
hjälpte honom lite med kemiläxan, med tanke på att man själv hade mvg. haha, man måste ju glänsa med det lilla man är stolt över. haha.

var och träffade lykke och jessica på obs, och lykkes lilla philipé. guuud så söt han är. fyfan. var mysigt att få komma ut lite faktiskt, längesen man träffade dem, båda två. och att få se lilla prinsen, mwaaaaaom.

förresten så står          valencia - inter       0 - 0        

fan, kom igen nu grabbar.
(förmodar att ni som läser min blogg känner mig och vet att inter är laget som äger mitt hjärta)


nej, nu ska jag och min "lillebror" gå och kolla på film.. och sen ska jag lära honom periodiska systemet...


peace / C


förresten så gillar philipé hiphop, hur fett är inte det då?



















Kommentarer
Postat av: bob benz

hehe cool bebis. inter utslaget :(
liverpool vidare iallafall.. chelsea med.. fejn fejn
älskar daj

2007-03-06 @ 23:05:24
Postat av: Anonym

Jasså du är kemi nörd :D haha sööt
Så coolt att han diggar hiphop, han e super söt :D
Puss love u

2007-03-06 @ 23:12:00
Postat av: Syrran

Du ska se att allt kommer att lösa sig till det bästa!!! Tänk inte för mycket på det, då blir du bara knäpp i huvet ;-)
Love ya!!

2007-03-07 @ 11:04:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback