. jungfrubröst

shuu...


igår kom armin. var jätteskönt att få träffa honom igen, känns som en evighet sen sist...käkade på subway, damn vad det var längesen. oslagbart gott. på kvällen bakade jag cheesecake, som vi ska käka ikväll. mys.

idag har jag jobbat, började tidigt imorse.. ska sticka nu efter jobbet med armin till abdos och handla zamzam, sen får vi se vart vi åker.

måste medge att jag har vart lite busig idag.. en snubbe på vårt jobb är en riktigt gottegris, och han brukar få geléhallon av oss i receptionen (han kallar hallonen för jungfrubröst).. jag var lite uttråkad, så jag gjorde idén till verklighet, jag sköljde av sockret från godiset, och pudrade med salt. vilken underhållande min han fick när han smakade på sina "jungfrubröst"... hahahhahha, det var fredagsunderhållning i nivå med min humor. weee

snacka om att man är trött idag. vart en omtumlande vecka... ska bara slappa hela helgen. så skönt.
ska försöka se blood diamond med. har hört att den ska vara skitbra.

nu har jag inte rökt på ett halvår, oh så skönt det är. slippa vara slav under giftet, ska poängtera att jag rökte relativt mycket med.. tyvärr. men som sagt. jätteskönt att kunna sitta ute nu och inte ens känna suget. det är värt det. no doubt.

imorn är det melodisfestivalen, ett par b:iga bidrag i år, men tacka gud för att carola inte är med. visst har hon bra röst, det kan ingen säga emot om, men helt ärligt. nån gång får det räcka.. hon borde hålla sig inom det kyrkliga och sjunga på mässor och sånt. vi får hoppas att plågeriet av hennes kyrko-hits eller vad man nu ska kalla dom, inte varar i "en evighet".


peace / C



Kommentarer
Postat av: Syrran

Du e rolig du! Det var roligt att se Frasses min ;)

2007-03-09 @ 15:07:35
Postat av: Nilla

Hahaha du är sjuk..pudra dem med salt, Ja ingen annan än du skulle välfå den iden Haha :)
Ha det super mysigt me armin i helgen:)
Det ska jag o alex ha hihi :)
Miss u bebigyal

2007-03-09 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback