. jammin'

shuu..

en grå dag idag, men det gör inget. humöret är okej ändå faktiskt.. vaknade imorse av att det lät som någon skulle bryta in sig i mitt hus.. kollade ner från fönstret men såg ingen där nere.. skitsamma. jag som är nojig bara..

fixade mig, och gick ner.. packade mina träningskläder och satte mig i bilen.. har bytat skiva nu.. körde med bob marley imorse.. sjukt vilken sinnes-ro man kommer i, enbart av lite reggae. good for your soul..

idag ska jag träna. igen.. var så skönt igår att komma in i gymmet. att komma in i sin egen värld igen. köra slut på musklerna tills hela kroppen bara skakar... oh my beloved workout.. even better for your soul.

gäsp.....gäsp igen...

ska sjunka in i min bok nu.. nästa kapitel handlar om juggemaffian.

peace / C




Kommentarer
Postat av: bob busty

haha du e fan rolig du o dina inbrottstjuvsfantasier :D inte första gången ju haha
träna lite för mig idag också, jag behöver det
älskar daj, peaace

2007-03-15 @ 15:15:32
Postat av: joesmoe

HAHAHAH, armin o hans jävla kommentarer :D

2007-03-15 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback