. eddie murphy = snoop dogg?



fiesta fiesta


det är kanske bara jag, men jag tycker att sen eddie murphy har smalnat i ansiktet och åldrats lite så ser han väl iallafall liiiiite ut som snoop dogg. enligt mig så finns det drag iallafall.

image152

lyssnar på min låt på jobbet.. sounds good. har fått signera min första skiva med. haha.

imorgon ska jag träna, som jag längtar efter det. sen måste jag packa såklart.

idag ska jag träffa pernilla hoppas jag.. it's been too long since i met you.

ikväll är promoe i växjö. önskar jag kunde vart där med dig bebe.

adios

Kommentarer
Postat av: Nillaaaa

Jag ser också likheterna! Det är vi nog inte ensamna om hun! Ses sen. Miss u. Puss

2007-08-15 @ 14:04:00
Postat av: bobby bobster

haha det var rätt likt ändå :)
and i love your song missy.
det var jag, dj large och the looptroop rocker promoe
tråkigt att du inte e här :(
älskar daj

2007-08-15 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback