. vinterkräksjuka - check!

då har man genomgått vinterkräksjukan för första gången. har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. som en blixt från klar himmel kom det. shit.
som sagt, blev riktigt kass, så fick åka hem från jobbet igår. var helt utslagen hela kvällen. men jag har minsann lyckats äta lite skorpor och en rostad macka nu, så jag hoppas att detta ska gå bra.
låg och kollade på den lilla sjöjungfrun precis. har inte sett den sen jag var i 8-10 års åldern.. ändå gråter jag i slutet. precis som jag gör till alla disneyfilmer. fan gör man det för egentligen? man vet ju vad som kommer att hända. ändå rullar tårarna - precis som alla andra gånger man ser filmerna. walt disney var ett geni.
känns som om jag har genomgått världens hårdaste workout. smärtor i varenda muskel i kroppen. men jag uthärdar det gärna, så länge jag slipper spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback