hemma igen

hemma efter en helg i växjö.

idag kommer de beställda sofforna att bli levererade. shit vad jag har längtat, ska bli spännande att se hur de kommer bli där hemma.

denna veckan ska jag försöka att lugna ner mig lite i alla bravader, och fokusera lite mer på träningen.

läste precis att james cameron har planerat en uppföljare till avatar (ingen överraskning kanske?!), med tanke på hur framgångsrik filmen har vart så vore det nästan dumt att inte slå till med en uppföljare. frågan är om den kan bli lika bra?.. sigourney weaver har blivit tillfrågad om hon vill vara med i uppföljaren. kan inte det tyckas väldigt konstigt? ni som har sett filmen förstår vad jag menar.

är trött på alla sega idioter som inte hälsar när man är vänlig och säger hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback