. ne-yo live - THE BEST!

shit vad grym han var. jävligt mycket ego-boosting mellan låtarna dock. "is there anyone in here who wants to be my malmo girlfriend?" vafan förväntar han sig liksom. haha. klart alla småflickorna skriker sig hesa.

men showen var riktigt bra. ljusväggen bakom med alla olika mönster och rörelser gjorde massor. hans sexiga dansare var grymma dem med. sjukt bara att showen var utan åldersgräns. när han sjöng om hur han skulle "ge det" till sina dansare samtidigt som de klängde runt på golvet, och alla rörelser gjorde det ganska snabbt till en barnförbjuden show. faktiskt. men jag tyckte det var skitgrymt. jag är trots allt 23. haha.

nåt som jag verkligen blev impad av var hans röst. SHIT vad han sjunger bra live. måste vara skönt att jobba i studio med honom, verkar inte som det är något som behövs justeras efter han sjungit. han var riktigt grym live.

sure, det var en del slow-jams, men så är ju genren. jag har ju alltid älskat R&B så den showen sjönk in to my mind and soul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback