. bröt mot reglerna

usch vad jag var trött igår. något fruktansvärt trött.

hade en del planer för kvällen men när jag kom hem bestämde jag mig snabbt för att dra på mig mjukiskläder och inte röra mig ur sängen / fåtöljen mer under kvällen. blev macka och müsli till middag. och vindruvor.

så lat är jag inte ofta. men det var skönt att bryta lite mot reglerna.


igår spelade malmö mot elfsborg, och förlorade. på sin 100:e födelsedag. synd faktiskt, mycket synd.

dock spelade inter mot chelsea i åttondelsfinal i Champions League igår kväll, och det var SÅ JÄVLA SKÖNT att se dem ta hem rysaren. riktigt bra spelat stundtals, nästan så man blir tårögd när man ser hur grymt bra diego alberto milito kan prestera.

ikväll är det ne-yo som gäller. syrran ska också med. ska bli grymt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback