. föll för frestelserna


idag har jag suttit och klickat hem saker - ja, jag har faktiskt shoppat. men inte till mig själv... till armin! blev en adidas firebird tröja, en rocksmith t-shirt, och ett par wesc hörlurar. yahooo.

såg att kicks inleder sin rea idag. gissa vem som ska försöka klämma in ett supersnabbt besök efter jobbet innan träningen?

igår kom väskan som jag beställt. en underbar friis&co-skapelse. dock luktar skinnet lite småäckligt. hoppas det går bort.


på kvällen fikade jag med tjejerna. äntligen har pernilla flyttat hem igen. det var precis som förr: pernilla, sara, emma och bella. supermysigt. vi fick till och med förstärkning av saras lilla benyamin. sååå söt.

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Skönt att du trist med ditt jobb..Bor du i Malmö stad eller jobbar du bara här?= Så trist väder det är denna dag..


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback