. blodtrycksfall i ullared

igår åkte jag och mamma och pappa till ullared. var supermysigt att åka iväg tillsammans, saknade dock min syster jättemycket, så tråkigt att du inte kunde följa med :( det blev en hel del inhandling till festen på lördag, och några saker till lägenheten. och MASSOR annat. haha.


dock missade jag nog att äta på en för lång stund, vilket resulterade i ett grovt blodtrycksfall. det var nog första gången jag blev så här rädd. - visst, jag vet att jag har himla lågt blodtryck normalt, men eftersom jag inte känt av det på så länge, så glömmer jag bort hur viktigt det är för mig med dricka och mat. vi gick ut efter halva shoppingrundan och stod i kö för att köpa mat. helt plötsligt kände jag hur ljudet från människorna runtomkring bara kom längre och längre bort. sen svartnade det för ögonen. efter att ha suttit och hängt på ett restaurangbord en stund och en massa dricka blev det bättre igen, men fy vad obehagligt det var. en riktig väckarklocka.


nu ska jag börja äta mer. fortfarande nyttigt, men mer. och inte stressa mig så hårt inför all träning som jag försöker hinna med. jag måste lära mig att det är okej att vila någon dag.


en massa saker till festen och en del till lägenheten. förberedde mig på 5000 - 6000 kronor, men trots allt så gick det bara på 3000. kan man annat än älska ullared?


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman...Hoppas att du får en skön måndag fast vädret är som det är..kram

Postat av: Sara

hahaha, du e tokig =)

2009-06-22 @ 15:23:43
URL: http://sauiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback