. bacardifylld vattenmelon

i fredags var det midsommarfirande hos malin och jocke. räktoppade crostini, grillade spareribs, grillad flintastek, potatissallad, sallad och mitt egenbakade italienska matbröd till blev en riktig succé. grymt gott. efter maten blev det massa dricka, mycket skratt och två omgångar kubb. (som för övrigt jag och malin vann ;)). efteråt rundade vi av med jordgubbar.. drickandet fortsatte och sen kom alias-spelet och de bacardifyllda vattenmelonerna fram, och så fortsatte det fram till 02.30 ungefär..  en helt underbar kväll, tack ska ni ha <3



i lördags var det helt och hållet avkoppling som gällde, och tvättning på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Hihi....jag vill också bli bjuden på spritfylld vattenmelon:)



Och jo...jag har skrivit om Leilas kök tidigare....och hennes bakbok har jag nog främst köpt för alla fina pastellbilder:)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback