. tårfylld tisdagskväll

jag är inte återhämtad än. ceremonin som hölls på staples center igår för michael jackson blev för mycket. så mycket känslor, så mycket kärlek... så mycket sorg.

tårarna bara sprutade på mig under de flesta talen. - när stevie wonder la in "michael why didnt you stay?" i låttexten till "i never dreamed you'd leave in summer". - när usher stod och sjöng med en hand på locket till guldkistan. - när marlon stod och pratade om sin bror, och nämnde att folk nog kommer låta honom vara ifred nu. - när brooke shields stod där framme, skakig och helt förkrossad och berättade om michael jacksons leende. då var det riktigt jobbigt,  tårarna bara fortsatte att rulla nerför mina kinder.

- när dottern paris stod och förklarade för hela världen att michael alltid varit den bästa pappan från dagen hon föddes. då brast hela min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback