. fick ett samtal från polisen

.. de har hittat min almanacka. den jag tappade bort i slutet på maj. den jag vet att jag glömde på ikea när vi handlade till lägenheten.

haha. vilken tur att designen är så att namn och nummer stod med.
men om jag ska vara helt ärlig så trodde jag inte att jag skulle få se den igen. jag har ju till och med gjort en ny.. den som är lila och grön. blev ändå jätteglad faktiskt. ska bli kul och se vad jag skrev i den och så. :) weee.
 

min turkosa ska jag nu få tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

haha härligt att den kom tillbaka :)

Har själv en såndär. och nu är det dags att beställa en ny, eller iaf om några månader :)

Postat av: Linea

Hvordan går det med din arm?? fått av gipset

2008-09-04 @ 15:32:19
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Godmooorning! jotack med mig är det prima :) själv? Jaså, såå sköönt för dig! :)

Ja det var faktiskt helt okej, jag har som aldrig riktigt fastnat för Gossip Girl, började se det direkt det kom ut i USA och mja, slutade se det efter 12 avsnitt men bestämde mig för att ge det en till chans och det var inte förns dom 4 sista avsnittet detbörjade hända saker :) hwhw

2008-09-05 @ 06:40:15
URL: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: Sessan

Nej, va roligt =) När går den ut då?

2008-09-05 @ 18:57:46
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: mippi

vad fin almanacka, sån tänkte jag oxå göra innan fast rosa.

2008-09-06 @ 10:56:36
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback