. guitar hero och drinkar

i lördags var det tjejmiddag med brudarna. en mycket trevlig kväll hemma hos louise. ser fram emot nästa gång faktiskt :) malin bjöd mig på en grymt god hallondrink som jag njöt av länge. haha.

igår vigde jag och armin dagen åt varandra.. ett impulsköp förgyllde dagen måste jag säga. vi köpte guitar hero.. med två trådlösa gitarrer. vi satt ett bra tag och dekorerade våra gitarrer. armin slängde på alla klistermärken som var möjligt på sin.. och jag gjorde en mer blygsam "tjejig" modell.. jättefin blev den. hahah. sedan blev det kinamat och guitar hero hela kvällen lång.


idag ska vi luncha, sen efter jobb ska jag tvätta - hypersnabbt, för sen ska vi iväg och passa min systers barn. ska försöka att hinna dra ner nya avsnitten av dexter, desperate housewives och entourage som sändes i USA igår.


Kommentarer
Postat av: sofia

vart laddar du ner desperate housewifes?

maste ocksa gora det! =)

jag ligger en serie behind. illa!



take care!

Postat av: Åsa

Jag köpte Guitar hero till Robert i julas...det är verkligen sååå kul!! Nu har vi precis köpt Aerosmith versionen!



/Åsa

2008-10-08 @ 16:31:47
URL: http://www.smultron.wordpress.com
Postat av: Liuza

Oh jag är så dålig på guitar hero haha, men va kul du verkar ha haft de :)

2008-10-21 @ 20:34:53
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback