. plugg-sug i tankarna och långsamma båtar

denna morgon inleddes med att jag droppade av armin vid bussen, sen när jag skulle köra ut mot mitt jobb i västra hamnen lägger jag märke till att klaffbron går upp... det var inte världens snabbaste båt som skulle köra genom heller.. så där stod jag och väntade i några långa minuter.. under tiden kunde jag passa på att titta lite på hur snygg fasad högskolan egentligen har. blev lite sugen på att börja plugga faktiskt. bara för att huset är så fint.

hur är er morgon? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Så skoj att bli sambo,,hoppas att allt går bra med allt med flyttning och göra ordning,,,det är rätt jobbigt att bära alla kartonger med allt man haver,,,flyttade till denna 3 nu för ca ett år sedan och det var så jobbigt att flytta över all,,men vi hade tur att det var på samma gård,,men det blev massa springande med säkakäran,,,,Ha en skön onsdag..kram på dig

Postat av: Anonym

Det brukar vara så,,ju närmse du flyttar där man bor så blir det inte lönt att hyra ett släpp eller bil för då tar man allt på seckakäran....hoppas att det går bra för er,,när fyttar ni in för gott i lyan? kram kram

2008-05-21 @ 09:22:16
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback