. personlig almanacka

sessan skrev på sin blogg att hon hade beställt en personlig almanacka.. en sådan har ju jag med :) jag och min syster beställde såna förra året, och jag är supernöjd med min :)

nu när jag gick in på deras hemsida så hade de massa nya färger och roliga tillägg man kunde välja, så jag blev supersugen på att beställa en ny redan nu..

när jag beställde min valde jag t.ex att ha med "dagens träning" eftersom jag är träningsfreak.. där fyller jag i varje dag.. sen står det massa små gulliga tips ibland.. t.ex "på söndag är det mors dag".. eller "nu är sommardäck tillåtna".. till och med står det små "tags" om när det är sista ansökningsdag till högskolor o.s.v.

anyway - this is my bible, och den används - flitigt..

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Och det blir ju så gott!!:)



Har kikat på de där almenackerna men tycker att de är lite för små, synd för de är verkligen otroligt snygga!



Ha en härlig tisdag!:)

Postat av: Marias Kakburk

Aha, men hur stor är den? Jag har en nu som är som en halv A4 skulle inte klara mig med mindre, men tur är det väl att smaken är som baken ;)



Kram Kram!

2008-05-20 @ 14:59:41
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: sofia

Vart kan man köpa en sådan almanacka?

2008-05-21 @ 14:46:46
URL: http://sofipitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback