. persiska-inlärning och sista etappen

vilken solig och fin onsdag :) supermysigt. tråkigt att älskling jobbar sent idag :(

igår stack jag och handlade en ram efter jobbet, sen hem och åt soppa snabbt, sen till lägenheten för att fixa vår film-tavla (med ramen jag köpte).. sen hämtade jag älskling och så tränade vi.. på kvällen var vi i lägenheten och satte ihop den sista stolen och satte upp vår nya vattenkokare som vi köpte efter träningen.


idag är det den sista etappen med stora saker som ska lämnas i lägenheten. tv:n, toalettmöbeln och sängen ska vi ta dit idag. nu börjar det kännas som hemma i lägenheten faktiskt.. jag älskar den verkligen, vill vara där hela tiden.

för övrigt så är jag upptagen med att lära mig flytande persiska. haha.



Kommentarer
Postat av: maria

Tack så mkt :)

En sån vattenkokare har vi också.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback