. morgonbajs i ögonen

godmorgon.
denna morgonen inleddes med att jag i princip fick öppna mina ögon manuellt när jag vaknade. grymt mycket pollen idag. jag hatar "morgonbajs" i ögonen som vi kallar det.

igår körde jag hem efter jobbet och gjorde en korv/potatis/purjolök-gryt/soppa... haha ja, men i vilket fall som helst så var det supergott. mamma hade köpt nybakat hälsobröd också, så det blev en komplett måltid ute i solen för mig och älskling.
efter maten åkte vi in till gymmet och tränade.. jag sprang 15 minuter, körde 1 varv höft-lår-stuss-mage, och switching därefter.. en snabb pilatesövning med bollen och sen var jag klar. när vi kom hem blev det i princip bara duscha - mellanmål - greys anatomy -sova.

till mellanmål blev det en jordgubb/hallon/banan-smoothie med ett knäckebröd med kalkon,keso,gurka och tomat till. supergott.

nu ska jag fortsätta med mitt snörvlande, och i eftermiddag ska jag nog ta och köpa mig lite smink på kicks.

Kommentarer
Postat av: sofia

stackars, inte kul med pollen :(

Postat av: LINA VERONICA

ja visst har dem så bra grejjer! :) love body shop!

2008-05-15 @ 10:05:21
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback