. MIN FÖDELSEDAG IDAG

weee idag fyller jag år :) underbart väder, underbara kläder, och underbar dag :)

har på mig min nya tunika jag köpte igår på vero moda. and i love it. och jag får inte glömma, jag har ju såklart på mig den underbara daisy-parfymen jag fick igår. älskar den. blev väckt med paket imorse av pappa och mamma.. fick en superfin pläd och handdukar nu inför flytten, massa trisslotter och kontantkort till mobilen, helt perfekt :). skulle få mer senare sa dem :) men jag har ju fått hårklippning och fotbehandling också redan så jag har ju fått hur mycket som helst :) .. och nu kom dorota här på jobbet och gav mig ett superfint kort.. det passade mig som handsken. haha. hon som har tjatat på mig alltid om att jag ska ta det lugnt och njuta av livet.. såhär såg kortet ut.


de som känner mig, vet att kortet passar mig väl. hahaha.

igår gjorde jag kycklingspett med vitlökscréme och rosmarinpotatis.. en god sallad till gjorde jag också.. blev mycket uppskattat av födelsedagsbarnet (mamma) och pappa också.. :) det är så skönt när man lyckas.
lyckades inte med chocolate chip cookiesen igårkväll dock.. stressade med bakningen, så jag väntade inte tills smöret var mjukt, utan vispade det när det var halv-hårt.. resultatet blev småklumpar av smör i kakorna som smälte när de kom in i ugnen.. kakorna kokade med andra ord på plåten i smält smör. det var bara att kasta allt.

nästa gång ska jag inte börja baka så sent på kvällen..




 

Kommentarer
Postat av: baba

grattis bebe :D
haha fint kort du har fått.. passade bra.
älskar daj

2008-05-08 @ 08:58:59
Postat av: Syrran

Stort GRATTIS på födelsedagen baby sister!
Jag hoppas att du får en bra dag, vi ses ikväll.
Love U, kram big sister :)

2008-05-08 @ 09:10:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback