. huge update med bilder från växjö

hey.. sorry att jag inte har varit så aktiv de senaste dagarna, men jag spenderade all min tid med min älskling, eftersom jag var hos honom i växjö.. för övrigt var det sista gången jag åkte dit sådär ensam, nu innan han flyttar ner.. känns konstigt, men hädanefter åker vi dit tillsammans och hälsar på. weeee.

jag känner att jag får dra en uppdatering lite snabbt, så ni vet vad jag har gjort när jag har varit borta..

valborg
vi hade faktiskt planerat att se på majbålet, men eftersom det var så sent (och kallt) så struntade vi i det.. stack hem och drack en flaska vin och sen gick vi ut, jag och min älskling. det blev loft denna gången. bästa utestället i växjö hittills iallafall. haha. förresten.. finns det något godare vin än dreams? i don't think so.. inte

torsdagen
vi spenderade dagen med att titta på "the bucket list" med jack nicholson och morgan freeman. jag älskade filmen, den är väl värd att se.. till middag gjorde jag burritos och kycklingwok till hela familjen.

fredagen
spenderade vi i stan, och jag köpte mig en superfin svart kjol på vila. en supermysig dag som avslutades med kinamat och filmen flyga drake (the kite runner). jag somnade som vanligt, men älskling tyckte om filmen mycket.

lördagen
inleddes med en morgonpromenad till ica, där jag först solade i solariumet, sen gick vi in och köpte frallor och spelade på ett kexchoklad-hjul.. det var gratis att spela på två valfria nummer.. så vi var ju tvungna att testa. jag vann två kexchoklad. haha. när vi kom hem grillade vi kyckling, och var ute i trädgården i det underbara vädret. på kvällen såg vi cloverfield.. (som för övrigt var en dålig film - se inte den).

söndagen
ja, jag åkte hem från växjö.. malmö vann med 3-0 över örebro och inter förlorade med 2-1 mot milan.. glädje för mitt malmö, men sorg i milano. när jag kom hem hade mamma och pappa grillat och gjort supergod mat, mysigt. efter maten gick jag, mamma och syrran ut på en powerwalk. kvällen avslutades med sanningens ögonblick på tv.


image709image710image711

dessa bilderna är från vårt försök att se filmen "redacted".. but we got quite bored.. se den filmen om ni inte har något bättre för er att göra. vi pussades istället till exempel. haha. nej, men vi gjorde nog fel som satte på den mitt på dagen.. det är nog mer en kvällsfilm.

image712image713

detta är jag och hans supersöta kusin. haha, mysigt att hon tycker om mig. på armen kan ni se en tatuering som armin ritade på henne med tuschpennor. blev jättefint faktiskt. hihi.


utsikten från motionsslingan där vi gick på kvällen, och fasaden till lägenheten som snart är klar för inflyttning.




 


Kommentarer
Postat av: sofia

Hello! Kul att du är tillbaka, låter som att du haft en riktigt mysig helg :) Flyga drake skulle jag vilja se, har läst boken :)

Postat av: anna

söta bilder =)

brillorna är ifrån Lindex.
kram

2008-05-05 @ 10:37:02
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: baba

hahhahaha :D

2008-05-05 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback