. helgupdate med bilder

heeeey. måndag igen, men jag är lyckligare än alla andra måndagar... min älskling flyttade hit till mig igår! äntligen har den dagen kommit, den vi har strävat efter i 3 ½ år. nu kan jag pussa honom varenda morgon när jag vaknar. mys.

för att köra en snabb-update..
fredag
kom hem efter jobbet, mådde bajs ett tag.. gick på långpromenad med sara, det var välbehövligt. på kvällen blev det ett glas vin med linda på lilla torg.. men inte mer, mådde dåligt igen, så vi åkte hem.

lördag
vaknade och åt en supergod frukost ute i solen i trädgården. enormt fint väder. gick och träffade linda, promenerade till burlöv center.. provade lite kläder, bland annat en supercool knallrosa jacka på gina tricot.. men det blev inga inköp. åkte hem till min moster och hjälpte till att packa saker. på kvällen grillade vi flintastek, champinjoner, majs och grön sparris. jag gjorde fullkornsbulgur till. så himla gott. emma och frida hämtade mig, sen åkte vi till lilla torg och drack lite vin. bella och kim kom också efter ett tag.. mysigt det var att komma ut och träffa alla tjejerna.. planerna på att gå till slagthuset gick i kras eftersom jag hade världens skoskav och blåsor på fötterna sen mina promenader. cruisade runt i emmas bil ett litet tag, åt för många extra cactus raspberry, och sen åkte vi hem. mysig kväll.

söndag
var mest på terrassen och solade hela dagen. joggade bort till netto, handlade, och sen joggade jag hem igen.. körde 8 minute abs och njöt sedan i solen. på eftermiddagen kollade jag desperate housewives och cyklade på motionscykeln under tiden. sen spelade mff bort mot aik, och förlorade med 2-0. det var skit. men lyckan tändes åter, eftersom jag körde till centralen och hämtade min älskling.. kvällen blev mest till att packa upp alla hans kläder och planera inför nästkommande dag.

min söndagsmiddag.. lite flintastek, lite bulgur, och massor med goda grönsaker.
och nu är det måndag, och älsklingen har redan börjat på sitt nya jobb. håller tummarna för att det går bra idag. i eftermiddag ska vi träna på mitt gym, jag har ju värvat honom :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi tack tack =) Jag har haft en skön helg, och du? =)

Postat av: maja

va skoj! :) slippa pendla. jo helgen var bra tack ^^

2008-05-12 @ 09:43:15
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: sofia

du verkar ha haft en riktigt fin helg, grymt snygg jacka du har! :D

2008-05-12 @ 09:57:48
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

du verkar ha haft en skön helg =) härligt med solsken.

2008-05-12 @ 10:11:43
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

det står i några inlägg vad jag gjort under helgen, o de har varit härligt väder :-) din då, var den bra?

2008-05-12 @ 10:33:14
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Maria

Haha jo eller nej, jag är nog bara så intensivt trött på hela mig så det är däröfr jag tröttnar ut på mitt utseende =)

2008-05-12 @ 12:49:58
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback