. galen avslutning i desperate housewives

godmorgon soliga tisdag.

igår hade vi möte på jobbet, och det gick bra.. fick ventilera lite om vad jag tycker och tänker, och det var välbehövligt..

efter jobbet åkte jag och hämtade armin, sen åt vi middag hemma. älsklingen mådde inte speciellt bra, så jag stack och tränade själv. det var kämpigt, för jag var fullkomligt omotiverad på grund utav min trötthet, men jag körde på till 110%.. och efteråt kändes det så himla bra! det är så skönt när man trotsat sina tankar och känslor, och ändå tvingat sig att träna.. känslan efteråt är grym.

anyway, när jag kom hem duschade jag sen kollade vi dubbelavsnittet av desperate housewives som sändes i usa i söndags.. oh my god. det är det enda jag kan säga utan att avslöja för mycket.. men oh my god. det som händer förväntar ni er inte - believe me. säsongsavslutningen var över förväntan.

idag har jag träningsvärk, men det är ganska skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback