. födelsedagen avverkad

yes, now i'm 21.. får dricka lagligt i USA.. vet inte om jag har så stor nytta av det.. inte just nu iallafall. men det är ju bra att veta. haha.

igår fyllde jag som sagt år.. hade en supermysig födelsedag som firades på kvällen av släkten. många som kom, och det är mysigt :) vi grillade och satt utomhus nästan hela kvällen, och jag hade verkligen inte kunnat få bättre väder på min 21-årsdag. jag fick helt perfekta presenter också. tack allihop för ni förgyllde min dag :)
image740
såhär såg jag ut på min dag.
hela outfiten. kjol från vila. tunika från vero moda. halsband från gina.
presenterna: en grill till balkongen, 2 presentkortkicks, lotter, ikea-presentkort, knivar från hackman, vin, superfin pläd, kökshanddukar, ett krukset i silikon från zone, pengar och blommor.

tack än en gång för en underbar födelsedag, med superfina presenter!

förresten, naglar gjorde jag ju också igår.. blev franska med lite sommar-inspirerade dekorationer.. en diamant längst upp i hörnet på varje nagel, kombinerat med prickar i olika färger på varannan nagel. blått och rosa. somrigt och fint.

Kommentarer
Postat av: maja

Fin du var :)

Postat av: MATILDA

söt du är :)

2008-05-11 @ 19:56:29
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback