. flyttstarten avklarad

shuhej allihopa

sorry att jag inte har uppdaterat så mycket. det var ju dags att flytta in i den nya lägenheten i fredags, så jag har haft händerna fulla hela helgen. men det har varit skoj, det mesta iallafall.. men det är mycket som inte har gått som man har tänkt sig.

äsch, man får tänka positivt, det kunde gått hundra gånger värre ju. det som har hänt är att 1. min ena barstol var förstörd när jag packade upp den, och den är slut överallt i alla butiker.. bara att hålla tummarna att den kommer in snart. 2. soffan levererades inte som den skulle i lördags.. besvikelsen var stor, men de kom igår (söndag) istället. tur var det. enda kruxet är att det är ett litet hål i skinnet på ett ställe och att mina nackstöd är gjorde i tyg och inte i skinn som jag hade beställt. så det får bli en reklamation där också. 3. efter många om och men, och många turer till ikea så hittade vi till sist ett matbord som fungerade.. efter 3 olika inköp av bordsskivor och olika ben så klaffade det perfekt. men gud vad jag är trött på att åka till ikea. bläh. 4. min kalender är borttappad. min fina egen-designade. typiskt när jag var så stolt och visade upp den häromdagen.

annars har allt gått som på räls faktiskt, och vi har fått mycket gjort. idag regnar det, och det enda jag kan tänka på är att jag vill vara i lägenheten och fixa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack :)

Ändå härligt med ny lägenhet o fixa o greja.. :)

Postat av: Marias Kakburk

Tack:)



Helgen har varit bra, har suttit med med skolarbete men solen har varit framme och då är jag glad:)



Va härligt med flytt, hoppas att du hittar din kalender snart!

2008-05-26 @ 12:42:17
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: maria

Aa :)

Vad spännande med flytt !

2008-05-26 @ 13:19:20
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/
Postat av: sofia

Åh det låter superhärligt ju..med flytt och allt, tur att allt funkade fint tillslut :)

jotack, min helg var super! :)

2008-05-26 @ 19:27:19
URL: http://dagensmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback