. den perfekta lägenheten

godmorgon :)

idag inleddes dagen med pauluns-müsli med lätt a-fil och en halv pumpernickelmacka klockan 06.45. gud vad mätt jag är.. idag ska jag träna ensam efter jobbet, och sen vet jag inte.. armin jobbar sent idag med. blääääh.

igår flyttade vi som sagt in säng, tv och toalettmöbeln in i lägenheten. jag är så himla nöjd! det har verkligen blivit som vi har tänkt oss. helt perfekt. och det känns faktiskt inte för litet, jag trodde det skulle göra det, men det är helt perfekt!  kommer upp bilder sen när vi har finslipat det lite. hihi.

efter armin hade slutat igår så tog jag med honom till lägenheten för astt visa hur mycket som hade gjorts.. och han älskade det. vi tittade till och med på grey's anatomy i vår nya lägenhet. haha. kändes konstigt men jättemysigt.

imorgon har jag tagit kompledigt halva dagen, för att umgås lite med mamma, handla och fixa i lägenheten. så skönt det ska bli. sluta 12 på en fredag. wee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback