. blonda lockar och fina bilar

igår när jag kom hem efter jobbet hade mamma gjort en supergod potatis/kassler gratäng.. så jag svängde ihop en snabb sallad, och åt middag..

efter middagen körde jag till frisören.. resultatet blev klippning av topparna.. hon övertalade mig att spara på håret, eftersom jag har längtat så länge efter att få det långt igen.. det känns som att jag gjorde rätt.. jag ska bara investera i lite värmespolar och så, så ska jag börja variera frisyren lite istället..

image719image721

efter frisören åkte jag till burlöv center för att handla present till mamma.. det blev en superfin sak, som jag hoppas att hon blir glad för.. ni får se imorgon vad det blev. sen köpte jag ett par korta jeans från vero moda till mig själv..

på kvällen blev det kvällspromenad och ett avsnitt av desperate housewives som jag laddat ner. under kvällspromenaden la jag märke till att min granne har tagit hem en ny bil.. han importerar bilar från usa.. kolla in denna GT'n. vey vey vey.


men nu är det tisdag och snart fyller jag år. bara två dagar kvar. weeee.
frukost idag. all bran med lättfil och en kopp grönt te.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag måste också klippa mig snart!

Postat av: Linnéas Skafferi

Oj, det finns ju massor med smaskiga saker att bjuda på när man fyller år! Är man inte så bra på att göra tårta duger det fint med en smarrig paj och vaniljvisp. Nästan så det kan vara godare än tårta.. enlilgt mig:D
Traditionella, hembakta småkakor går alltid hem!

Jag hoppas du får en härlig födelsedag med gott fika!

2008-05-06 @ 10:42:20
URL: http://linneasskafferi.se
Postat av: baba

i loved it..
gul bil - box!

2008-05-06 @ 11:31:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback