. söndertränad

nu har jag varit och tränat sönder mig. var skitroligt på det nya gymet.. körde 10 min cykling, 1 varv switching (stående styrketräning), 1 varv på höft / lår / stuss / mage - cirkeln, 1 varv switching igen och sen 5 minuters cykling... kom hem och käkade lite fullkornspasta, och nu körde jag en 8 minute abs som pricken över i:et. jag har verkligen saknat detta.

snart är det greys anatomy. oh vad vi gillar.

håller på att tanka gnarls barkleys nya album. sköna snubbar det där. deras nya platta verkar grymt bra. blir nog en riktig favorit att köra i bilen..

image341
its just another clockwork orange.

förresten så har jag beställt "en shopaholic i new york" idag. jag kan knappt vänta. har blivit helt förälskad i sophie kinsellas sätt att skriva. och rebecka (bokens karaktär) är som sagt precis som mig. helt galen i shopping. det trodde man aldrig, att jag skulle läsa ut en hel bok. jag som hatade att läsa. nu har jag officiellt läst två hela böcker i hela mitt liv och det är snabba cash av jens lapidus och en shopaholics bekännelser av sophie kinsella. och en tredje ska det bli. woohoo.

sen beställde jag ratatouille, cars och en dubbelpack med dodgeball och night at the museum. såna filmer man bara måste ha hemma om man är hemma från jobbet en dag eller någonting. slapp-filmer, dont u just love them?



update

what what what

de ska göra en film utav "en shopaholics bekännelser". fan vad nice, det visste jag inte. tydligen ska isla fisher (den rödhåriga galna bruden i wedding crashers) spela rebecka bloomwood. gjutet.

13 februari 2009.
långt dit. men visst ser jag fram emot det.


Kommentarer
Postat av: tina

Jag läste "mina hemligheter" med sophie kinsella
och den var fett dryg så jag läste aldrig ut hela.. så läs inte den ;) men kan tänka mig att dem andra e bra

Postat av: baba

stuss :D gillade det ordet

2008-03-05 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback