. nygjord nageldesign och feber

vaknade med feber och halsont idag. suck.

wednesday it is. vad fort dagarna hittills har gått. men det är bara bra. nu är det bara två dagar till älskling kommer.
mitt tisdags-schema var fullspäckat med "måsten", men jag hann med det jag skulle iallafall. jag stack och gjorde mina naglar. det blev annorlunda som jag sa att jag skulle göra, anyway - ni ser nedanför på bilden. jag älskar dem. efter nagelfixningen åkte jag hem och lagade middag. fullkornspasta med egenkomponerad laxsås. grymt gott blev det.


röda med marinblå dekorationer.
vårigt och det känns helrätt!

fullkornspasta, laxsås och en
nyttig morots/sockerärts-sallad till.

efter middagen skyndade vi oss till lund för att göra lite serious home-shopping till den nya lägenheten. det blev ett hackmans gourmet-knivset (7 delar med knivställ i glas). och en liten dammsugare från samsung. dammsugaren var så himla söt så jag var bara tvungen, sen att den matchade till det rostfria/svarta i lägenheten.. ja, det var ju också viktigt :) men den lät inte högt heller, sen är det ju perfekt att den är så liten så man kan få plats med den under sängen. tittade lite på vilken sorts tv jag ska köpa också, och det lutar mot en samsung. såg en grymt snygg 40 tums i vitt.. men vi får se, vitt kanske inte är så praktiskt. men snyggt är det. vi får se vilket som blir viktigast.


knivstället från hackmans.
min söta dammsugare

efter shoppingrundan fick vi skynda oss hem, gossip girl börjar ju klockan 8.. och gårdagens program var som vanligt überbra. längtar redan till nästa vecka.

sen efter det spelade ju inter mot liverpool. katastrof-match.. här ser ni ett besviket inter-fan. förlust med 0-1 på hemmaplan (iofs hade vi varit tvugna att vinna med 3 mål ändå).. men det suger verkligen. ute ur CL. suck.

för att göra denna dag till en bra dag så måste jag lägga upp en urgullig bild som fick mig och dorota att skratta sönder oss igår på jobbet. haha. kolla bara.

image416


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går dagen var en lugn dag efter jobbet med min kära..Ha en skön onsdag...

Postat av: Lina

svar: annorlunda o häftigt!

2008-03-12 @ 10:54:05
URL: http://lastyle.blogg.se
Postat av: tina

skti snygga naglarna blev. Men kommer du kunna matcha dem med din orange kuvertväska? :D

2008-03-12 @ 11:21:06
URL: http://tinji.blogspot.com
Postat av: baab

knivstället och dammsugaren var fin fina, men naglar vet jag fan bebe :D haha
älskar dig

2008-03-12 @ 11:59:32
Postat av: Anonym

haha, söt frisyr!

2008-03-12 @ 13:41:05
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback