. mina "must haves"

huhu jag har beställt lite saker på cdon, de fyller 9 år, och har rea. jag älskar rea. problemet är bara att jag alltid handlar massa saker som jag egentligen inte behöver.. eller vad snackar jag om? klart jag behöver det! idag "behövde" jag iallafall den kompletta polisskolan-boxen. de filmerna måste man bara ha i sin dvd-samling.. nostalgi på hög nivå. sen "behövde" jag filmen blood diamond, den är grym ju. eros ramazottis nya album "e2".. det behövde jag faktiskt på riktigt. jag älskar den snubbens röst. sen beställde jag en bok till armin som jag vet att han ville ha. svensk maffia heter den.

måste bara visa en klänning som jag tyckte var helt underbar, kolla örhängena, och armbanden.. ja - allt var skitsnyggt.



idag ska jag nog köpa ett set med hackmans-knivar inför flytten. hihi.

dagens lunch - knäckebröd med makrill, och några körsbärstomater.
image410


Kommentarer
Postat av: Katti

Gott med körsbärstomater, de är lättare att äta än vanliga tomater, bara slinker ner :)

Postat av: Anonym

Haft en bra tisdag?

2008-03-11 @ 20:47:19
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Nilla

Gumman du och dina coctail tomater :)
Alltid när vi käkar tsm tar du slut på dom ju haha :)
Love u darling!!

2008-03-12 @ 01:03:44
URL: http://nillish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback