. min nya tv

.. nu är jag tillbaka people!
och idag rivstartar mitt nya liv.. nu är det dags att fokusera på träning, hälsa och nyttig mat igen.. efter en kladdig helg där jag faktiskt har unnat mig lite godsaker.. påsk en gång om året, javisst.. men nu måste jag köra igång, och få tillbaka min pigghet!

jaa.. vad har hänt? jag har varit i växjö och firat persiskt nyår hos min älskling.. vi gömde som sagt ägg till varandra och hade jättemysigt. under tiden han jobbade besökte jag vad som kändes varenda liten affär i växjö, bara för att fördriva tiden.. men jag älskar ju shopping, så tiden gick ganska fort.. jag har fluktat lite på mobiler, och nu står det mellan w890i 
 och w760i . w760i kommer ut första veckan i juni.. frågan är bara om jag ska vänta tills dess.. eller köpa cd-fodrals tunna w890i som har äckligt snygg design.. dilemma på hög nivå. vad tycker ni?

och igår köpte jag tv. en helt underbar 40 tums LCD tv från samsung med grym design.. den hade kostat 13998, men jag fick den lite billigare.. och billigare är ju aldrig fel. anyway.. ville inte vänta tills flytten med att packa upp den så nu är den på ovanvåningen hemma hos oss och stoltserar. bilden är grym, designen är grym... till och med bordsstativet är grymt snyggt. ja.. jag älskar min tv helt enkelt.

image452
min pärla...

Kommentarer
Postat av: baba

fin fin :)

2008-03-25 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback