. min kärlek till film, shopping och dior

lets see folks,

nu är jag hemma efter en mysig helkväll med min syster.
det blev biff med bambuskott på en kinarestaurang i stan och sen vantage point på bio.

för att summera filmen så kan jag bara säga att den var riktigt fet. för folk som gillar lite annorlunda filmer, som bryr sig om sättet filmen är filmad på, effekter o.s.v (som mig helt enkelt).. så är det en riktigt sevärd film. tyvärr hörde jag många suckar i biografen, och visst förstår jag en del människors besvikelse. jag kan väl avslöja att man ser i princip samma sekvens om och om igen, genom hela filmen. bara det att det är från olika karaktärers syner.. enligt mig är den ett mästerverk. ett mästerverk som kommer att vara värd en plats i min dvd-samling sen.

här är då mitt lilla bio-kit som man kan kalla det;
bonaqua, päron, banan, och min underbara orange väska.
image366


huhuhu

image370
kolla in dior-fransarna.
jag älskar min mascara.


förresten, man vet att shopping-manin har gått för långt när man följer med sin syster in på apoteket för att hon ska köpa huvudvärkstabletter, och man maniskt själv letar efter något roligt att köpa. på ett apotek. catty - skärp dig fan.

nu ska jag läsa lite till i elle, sen ska jag sova. jag njuter verkligen av mina slapp-fredagar. grymt vad en veckas jobb kan slita ut en. stor dag imorgon, jag måste ju gå och hämta min klänning jag har lagt undan. wee.

night night


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg din kommentar i tuggas blogg så ja va tvungen å kika.
gud va snygg du e! å vilken skillnad sen september!
ja vill också va snygg som du. men nu blev ja sporrad hihi

trevlig helg! kramis beckis


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback