. kyssjohanna - smycken = marc jacobs?

image427
jag satt och tittade lite på kyssjohanna's smycken och föll direkt när jag såg detta armbandet..  mixtapes och gitarrer.. som påminner en om musiken, helt perfekt ju. 125 kronor.

image428
för inte dessa tankarna till en viss marc jacobs? tycker jag iallafall. detta blir ju som en budgetvariant - 395 kronor.

image429
kolla detta äpplet då.. från KJL, 995 kronor vill dem ha för det..det konstiga är bara att det äpplet jag har på mig runt halsen idag, som jag för övrigt har köpt på glitter är exakt likadant. där ser man minsann. ibland har man tur...

image430

Kommentarer
Postat av: Sassy

Jag gillar armbandet!

Postat av: Johanna

KyssJohannas smycken är helt underbara !

2008-03-15 @ 19:40:09
URL: http://mizzjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback