. kurt cobains skor

kurt cobain ska hedras på ett par converse-skor.  ville bara säga det.

idag jobbar jag bara till halv 12, sen ska jag sätta mig på tåget till växjö och mitt lilla påskägg. haha.

kom på en sak som var väldigt trevligt dock. jag gör ju min havregrynsgröt på vatten - now that was a lifesaver.. tänk om jag hade gjort den på mjölk.. vad skulle jag då ätit till frukost i fortsättningen?

solen skiner och det är fullt med snö...
..men just nu längtar jag bara till tåget.. det blir jag och sophie kinsella.

jag beställde tredje boken i "shopaholic-serien" igår.. "en shopaholic säger ja".. jag tröttnar visst aldrig.. men jag måste ju ha lite framförhållning.. jag kommer ju förmodligen sluka hela den andra boken på tåget idag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha bara lite;)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback